onsdag 28 januari 2015

Onsdag

Dagarna bara susar förbi, antagligen för att jag alltid har någonting att göra. I måndags jobbade jag till tre och redan två timmar senare var jag på Öxnehaga för basketträning. Kom hem till en tom lägenheten klockan åtta. Jag åt tacos med Oscar och Alfred innan jag slocknade på ett knäpp. Igår började jag jobba klockan ett och innan det hann jag både skriva på min uppsats och simma. Jag har lärt mig hur viktigt det är med små pauser för att fortsätta hålla fokuset uppe. Kom hem strax efter nio igår kväll och det dröjde inte lång stund innan jag låg och sussade sött.

... Och så var det redan onsdag. Idag börjar jag klockan tre och jobbar till nio. Jag har redan hunnit prata på Skype med Sophia och skriva ännu några rader på min uppsats. Egentligen är både mitt huvud och min kropp slut, men jag fortsätter ändå att kämpa på. Ni vet, jag är inte den människan som ger upp så lätt.



Min underläpp har blivit några storlekar större. I måndags bröt mina munsår ut. Suck... Har ringt min läkare som har skrivit ut ett nytt recept på min medicin så den ska hämtas ut IDAG. Jag vägrar gå runt med hela läpparna fulla med sår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar